Profesjonalny trening z trenerem personalnym

+48 602 270 662|kontakt@trenerpersonalny.pl

Blog

Jesteś tutaj: Strona główna » 5 kroków, by osiągnąć idealną sylwetkę przed latem

5 kroków, by osiągnąć idealną sylwetkę przed latem

autor: Michal Parnas data publikacji: 06.5.2015

Majówka już za nami, a lato zbliża się wielkimi krokami. To ostatni dzwonek, by przygotować się do sezonu plażowego. Przymierzanie bikini nie musi być stresującym wyzwaniem. Masz jeszcze czas. Zacznij działać DZIŚ, a zdążysz przywitać lato w świetnej formie.

 

5 kroków, by osiągnąć idealną sylwetkę przed latem:

 

  1. JEDZ WIĘCEJ WARZYW

Nasze mamy miały rację! Warzywa są nie tylko smaczne i zdrowe, ale również sprzyjają odchudzaniu. Dostarczają niewielu kalorii, za to są bogate w błonnik. Jedząc warzywa zaspakajamy głód przy minimalnej porcji kalorii, poza tym zawarte w zieleninie witaminy i minerały pielęgnują nasze ciało i zmniejszają apetyt.

 

  1. DODAJ 5 MINUT

Co tydzień, od dziś aż do lata, wydłużaj o 5 minut czas przeznaczony na aktywność fizyczną. 5 minut to niewiele, różnica będzie niezauważalna z tygodnia na tydzień, ale twój organizm spożytkuje ten czas na większe spalanie kalorii. Wykorzystaj dodatkowe 5 minut na intensywne ćwiczenia takie jak przysiady, podrzuty, pompki, wykroki.

 

  1. PIJ DWA RAZY WIĘCEJ WODY

Odpowiednio nawodniona skóra będzie wyglądała młodziej i zdrowiej, przede wszystkim jednak woda przyspieszy spalanie tłuszczu. Nie zdajemy sobie sprawy, że większość z nas na co dzień funkcjonuje na granicy stanu odwodnienia, czego przejawem jest uczucie zmęczenia, zaparcia i trudności w utrzymaniu prawidłowej masy ciała. Zwiększając ilość wypijanej wody oraz redukując spożycie napojów kofeinowych znacząco przyspieszysz proces utraty wagi, a twoja skóra będzie wyglądała zdrowo i promiennie.

 

  1. ZREDUKUJ SPOŻYCIE WĘGLOWODANÓW

Najprostszą drogą do szybkiej utraty wagi jest zredukowanie pokarmów węglowodanowych. Ci, którzy nie potrafią odmówić sobie pieczywa lub makaronu, powinni spożywać je jedynie rano lub w porze lunchu. Po godzinie 16.00 należy całkowicie zrezygnować z węglowodanów na rzecz sałatek i produktów białkowych. Pamiętajmy, że cukier należy do węglowodanów. Powinniśmy całkowicie z niego zrezygnować (lub zastąpić ksylitolem), a zamiast słodkiego deseru zjeść np. grapefruita.

  1. ĆWICZ Z NAMI

Jeśli nie jesteś jeszcze jednym z naszych klientów, najwyższy czas, by do nas dołączyć. Intensywny wysiłek przyniesie najlepsze efekty pod okiem trenera. Przygotujemy cię do sezonu plażowego, ale także sprawimy, że będziesz w formie przez cały rok. Zadzwoń lub napisz do nas już dziś!

Mądrze znaczy lepiej

Wskaźniki treningowe i dietetyczne od specjalistów dostarczone prosto na Twoją skrzynkę email

Mało znane wskazówki treningowe i dietetyczne od trenerów personalnych dostarczone prosto na skrzynkę email.

3 kursy emailowe jak uzyskać jędrny tyłek, zbudować mięśnie ze stali i pozbyć się bólu pleców.

Najświeższe informacje o specjalnych akcjach promocyjnych i eventach organizowanych przez trenerpersonalny.pl


Uzyskaj bezpłatny dostęp

Komentarze: